Reklama2012-04-24
2

MPG: 7,78 mld zł na reklamę w Polsce, radio mocniej w górę niż internet

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Z tym radiem to bzdura, w tym przypadku różnica miedzy danymi cennikowymi, a prawdziwymi to kosmos. Stacje podwyzszają ceny i dają olbrzymie upusty. Sluchalnosc radia jest nedznie badana, dlatego nie wykazuje prawdziwych danych. Mlodzi ludzie przecież już słuchają kanały internetowe.
Skąd taki dane na temat wydatków w intenecie...? chyba z sufitu.

Mim2012-04-24 11:50
00

Mim, a ja ma 20 lat i slucham Radia Maryja:P

lolek2012-04-24 11:52
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas