Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
MPG: 7,78 mld zł na reklamę w Polsce, radio mocniej w górę niż internet
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Z tym radiem to bzdura, w tym przypadku różnica miedzy danymi cennikowymi, a prawdziwymi to kosmos. Stacje podwyzszają ceny i dają olbrzymie upusty. Sluchalnosc radia jest nedznie badana, dlatego nie wykazuje prawdziwych danych. Mlodzi ludzie przecież już słuchają kanały internetowe.
Skąd taki dane na temat wydatków w intenecie...? chyba z sufitu.
Mim, a ja ma 20 lat i slucham Radia Maryja:P