Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Na Facebooku jakość odpowiedzi od marki ważniejsza od szybkości jej udzielenia
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Wystarczy poczytać odpowiedzi firmowe by dojść do podobnych wniosków. Sam często czytuję opinie na profilu jednej z największych sieci kablowych i tam są zasadzie dwie metody reakcji: odesłanie na pw z opisem sytuacji (to jest ok i pewnie skutkuje szansą załatwienia problemu) i standardowy odpis na masowe narzekania i krytyki w/s oferty: "zachęcamy Cię do obserwowania naszego profilu i strony internetowej. O wszystkich nowościach będziemy informować na bieżąco" czyli zero konkretu wkurzające piszących na maxa. I tych wpisów jest zdecydowanie więcej.