Internet2016-09-23
1

Na Facebooku jakość odpowiedzi od marki ważniejsza od szybkości jej udzielenia

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

Wystarczy poczytać odpowiedzi firmowe by dojść do podobnych wniosków. Sam często czytuję opinie na profilu jednej z największych sieci kablowych i tam są zasadzie dwie metody reakcji: odesłanie na pw z opisem sytuacji (to jest ok i pewnie skutkuje szansą załatwienia problemu) i standardowy odpis na masowe narzekania i krytyki w/s oferty: "zachęcamy Cię do obserwowania naszego profilu i strony internetowej. O wszystkich nowościach będziemy informować na bieżąco" czyli zero konkretu wkurzające piszących na maxa. I tych wpisów jest zdecydowanie więcej.

BeeJay2016-09-24 13:34
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas