Internet2016-09-23
1

Na Facebooku jakość odpowiedzi od marki ważniejsza od szybkości jej udzielenia

86% osób całkowicie satysfakcjonuje kilkugodzinny czas reakcji na swoją skargę na Facebooku - wynika z badania SW Research.

Ponad połowa badanych deklaruje, że na wartościową odpowiedź ze strony marki może poczekać dobę, a 1/5 badanych dopuszcza otrzymanie wiadomości nawet w ciągu kilku dni.

Liczby te wskazują, że dla użytkowników najważniejsze jest, aby wiadomość czy komentarz naprawdę odpowiadały na problem, a skupianie się tylko na wskaźnikach responsywności nie jest wskazane.

Badanie zostało przeprowadzone przez SW Research na zlecenie Grupy On Board Think Kong we wrześniu 2016 r., metodą wywiadów on-line (CAWI), na reprezentatywnej grupie 1209 osób korzystających z Facebooka.

Autor:km

Więcej informacji:Facebook, marki na Facebooku

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas