Reklama2019-03-06
5

Sklepy Netto zmieniają logo. W tym roku 40 sklepów w nowej koncepcji

KOMENTARZE (5)

WASZE KOMENTARZE

Brak obsługi w sklepach, to największy mój zarzut do tej sieci. Bałagan na półkach... Netto robicie to wszystko źle. Macie spory potencjał ale musicie zapłacić ludziom, zatrudnić ich przede wszystkim i wyjść z dobrą reklamą w miasto. Bez tego ani rusz! I mniej działań wizerunkowych (Master Chief Jr) a więcej akcji sprzedażowych i lojalnościowych :)

Powodzenia!

Marek_Sz2019-03-06 10:02
00

Mają tego psiaka w logo - dlaczego nie chcą tego wykorzystać? Mogliby zrobić wielką akcję z pluszakami, robić animacje... a tak to są miałcy i nijacy :(

tawokularach2019-03-06 12:56
00

Brak komunikacji. Najwiekszy problem tej sieci.
Masz jakis problem? Brak odpowiedzi. Zwodzenie miesiącami.
Brak infolinii, a numeru podanego na stronie nikt nie odbiera.
Obsługa FP ma totalnie wyj.... na wszystko, zbywanie, obietnice załatwienia sprawy. I tak od wielu miesięcy.
Sklepy? Na kasach prawie nikt, nigdy nie siedzi. Wszyscy chodza do lidla obok. Na duzy sklep 1-2 pracownice na sali sprzedazy. Przeterminowane produkty. Seniorzy jako "ochroniarze w akcji - tajniacy".
sorry... ale najpierw nalezy zmienic takie podstawy, a nie bawic sie w zmiane logo. to nie przyciagnie klientow, ani nie poprawi wam wizerunku.

Sklep Płock2019-03-06 18:19
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas