Sieć handlowa Netto wprowadza nowe logo. Odświeżona identyfikacja wizualna ma na celu wzmocnienie komunikacji, podkreślenie działań na rzecz rozwoju konceptu Netto 3.0 i przeobrażeń, które zachodzą obecnie w sklepach detalisty. Obecnie w nowej odsłonie funkcjonuje 5 sklepów. Do końca 2019 roku powstanie ich 40.
Koncept 3.0 to nowa strategia marki, która narodziła się w Danii. Zakłada ona wprowadzenie zmian, które są odpowiedzią na potrzeby klientów. Pierwszy na rynku polskim sklep Netto w zupełnie nowej odsłonie został otwarty w styczniu w gdańskiej Galerii Madison.
Wprowadzono w nim nowe rozwiązania, które mają służyć zwiększeniu komfortu zakupowego klientów, a są to m.in. duża powierzchnia sklepu, szerokie alejki, poszerzony asortyment, wyeksponowane strefy świeżych owoców i warzyw, piec do wypieku pieczywa bezpośrednio w sklepie, naturalne materiały, z jakich wykonano wyposażenie, ściana „żywych kwiatów”, podkreślająca świeżość produktów, nowa kolorystyka i oszczędna komunikacja.
Nowe, uproszczone i unowocześnione logo ma odzwierciedlać kierunek zmian, definiowanych przez cztery strategiczne filary, na których opiera się koncept 3.0.
Są to: skandynawski charakter (wartości i design), korzyść (czyli utrzymanie niskiej ceny, dbałość o wysoką jakość, współpraca z lokalnymi społecznościami), śmiałość (wyrazista komunikacja) i prostota (prosta i łatwa nawigacja, proste rozwiązania w zarządzaniu sklepem i obsłudze klienta)
- Nowe logo to kolejny krok składający się na ujednolicenie naszej komunikacji oraz realizację konceptu Netto 3.0 na polskim rynku - mówi Janusz Stroka, CEO Netto Polska. - Obecnie w nowej odsłonie funkcjonuje 5 sklepów, które zostały dostosowane do potrzeb i wygody naszych klientów. Do końca tego roku powstanie ich aż 40. Zależy nam na tym, aby klienci na każdym etapie kontaktu z Netto mieli jak najlepsze doświadczenia, na które składają się m.in. sposób komunikacji oraz komfort robienia zakupów w przyjaznej i nowoczesnej przestrzeni.
NOWE LOGO
STARE LOGO
Netto Polska ma obecnie ok. 370 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób.
Pod koniec lutego br. Netto wprowadziło nowy program lojalnościowy skierowany do klientów lubiących gotować i promuje go kampanią #TatoWie.
Biuro prasowe Netto Polska nie odpowiedziało nam, jaka agencja jest autorem nowego logo marki.