Badania2016-09-09
8

Nielsen Audience Measurement będzie podawał dane o oglądalności w grupie 16-59

KOMENTARZE (8)

WASZE KOMENTARZE

niech ten nielsen przestanie się blamować

sds2016-09-09 01:58
00

Owszem, siła nabywcza pięćdziesięciolatków wzrosła. Są też statystycznie bardziej aktywni niż ich rodzice. I statystycznie zdrowsi.
I uwzględnienie ich w grupie komercyjnej jest zasadne.
Ale plusy dodatnie mają i plusy ujemne. Grupa 16-59 jest jak "wszystko-zupa". W garnku na raz niedojrzałe jabłko, smaczna kiełbaska i stare kości. Bardzo mało łączy szesnastolatka z sześćdziesięciolatkiem. Jeszcze mniej, niż łączyło go z pięćdziesięciolatkiem.
Można też zadawać pytania - a czym się różni 59-latek od 60-latka. Dlaczego np. data końcowa grupy komercyjnej nie ma się pokrywać z wiekiem emerytalnym (w takim wypadku grupa 4+ byłaby realnie bezsensowna).
A może dwie grupy komercyjne 16-39, 40-66?

***

Dla tych, którzy uważają, że 16-59 ma mocno pomóc Kurskiemu i Wiadomościom: widzieliśmy kilka tygodniówek w podwójnym ujęciu. Zmiana nie sprawiła, że TVP stała się orłem.

prawnik2016-09-09 08:29
00

Jak podali te dane 1 września, to nie widzieliście. Dopiero jak tydzień później przyszła informacja prasowa. Cienko.

Łoozo2016-09-09 08:41
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas