Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Nowy prezes Cyfrowego Polsatu: nie zmieniamy strategii
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Co to za marketingowy bełkot.....nasycenie usług klienta? Znaczy, że chcą, żeby klienci raz w miesiącu kupowali u nich kolejną usługę? A jak już będą mieć internet, tv, telefon, prąd, ubezpieczenie na życie, kredyt to co, Polsat zacznie sprzedawać ziemniaki?
A ja mam dość tej firmy tyle lat byłam stałym klientem a niedawno zostałam oszukana jest mi przykro z tego powodu .Ponieważ nie wyrażałam zgody od początku naszej jałowej dyskusji przez telefon,na włączenie dodatkowych pakietów paniusia mnie oszukała jestem zła i mam zamiar wystąpić z tym do prokuratury to tyle.
A ja mam dość tej firmy tyle lat byłam stałym klientem a niedawno zostałam oszukana jest mi przykro z tego powodu .Ponieważ nie wyrażałam zgody od początku naszej jałowej dyskusji przez telefon,na włączenie dodatkowych pakietów paniusia mnie oszukała jestem zła i mam zamiar wystąpić z tym do prokuratury to tyle.