Telewizja2014-11-14
3

Nowy prezes Cyfrowego Polsatu: nie zmieniamy strategii

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Co to za marketingowy bełkot.....nasycenie usług klienta? Znaczy, że chcą, żeby klienci raz w miesiącu kupowali u nich kolejną usługę? A jak już będą mieć internet, tv, telefon, prąd, ubezpieczenie na życie, kredyt to co, Polsat zacznie sprzedawać ziemniaki?

sg2014-11-14 19:42
00

A ja mam dość tej firmy tyle lat byłam stałym klientem a niedawno zostałam oszukana jest mi przykro z tego powodu .Ponieważ nie wyrażałam zgody od początku naszej jałowej dyskusji przez telefon,na włączenie dodatkowych pakietów paniusia mnie oszukała jestem zła i mam zamiar wystąpić z tym do prokuratury to tyle.

Marzena2014-12-29 16:29
00

A ja mam dość tej firmy tyle lat byłam stałym klientem a niedawno zostałam oszukana jest mi przykro z tego powodu .Ponieważ nie wyrażałam zgody od początku naszej jałowej dyskusji przez telefon,na włączenie dodatkowych pakietów paniusia mnie oszukała jestem zła i mam zamiar wystąpić z tym do prokuratury to tyle.

Marzena2014-12-29 16:36
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas