Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Orange i Polkomtel mniej na reklamy, w górę Play i T-Mobile (analiza)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
No wiadomo, plus ma dwa razy lepiej, bo jak go wykupił CP, to i CP go częściowo reklamuje. A reklamy Smart domu na pewno są dominującymi reklamami platformy. A tam przecież w każdej jest coś o Plusie. A jako klient mogę dodać, że to bardzo korzystne, że Plusa przejął CP, bo dzięki temu można sporo zaoszczędzić choćby na necie, jak się jest abonentem plusa.
Ciekawe, że Smart Dom akurat wspomniałeś. To bardzo ciekawa opcja. Bez tego prawdopodobnie nie zdecydowałbym się na net mobilny. Ale że telefon w plusie mam od lat, to skorzystałem z możliwości i... nie żałuję.
Plus mniej wydaje na reklamę własnych ofert telekomunikacyjnych bo działa teraz razem z CP i budżet reklam rozkłada się również na nową ofertę tj. smartdom.