Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Orange testuje wymianę routerów na Funbox 2.0 i 3.0
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Miałem router funbox 2.0 i wszystko było by w porządku gdyby nie sam śię zawiesza
Jestem klientem Orange od wielu, wielu lat.
Prosiłem o wymianę dekodera na samsunga kilka razy i uzyskiwałem odpowiedź ze to dla nowych klientów. O stałych się już nie dba mimo iż co miesiąc przelewam im 400 zł za usługi. Co raz częściej wyświetla mi się komunikat błąd odczytu karty. Zacznijcie dbać o stałych klientów bo w dzisiejszych czasach wcale nie macie monopolu na usługi telekomunikacyjne
Umowa została przedłużona przez infolinię. Mieli wysłać tylko umowę, wysłali całą paczkę. Zawartość: umowa, karta do dekodera WHD 80, dekoder Sagemcom WHD 80 (do wymiany z Samsung SHD 85 jeszcze z czasów TP) i router Funbox 2.0 (do wymiany z Liveboxa 2.0). Na infolinii nic nie wspominali o sprzętach. Wymieniają przy przedłużeniu i musisz oddać bo inaczej naliczą ci podwójne koszty za wypożyczenie 2 urządzeń a nie tylko za jedno.