Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Organizacje branży PR rekomendują Polskiej Akademii Nauk anulowanie zamówienia na usługi public relations
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Czyli mieli już wybraną agencje i ktoś się zreflektował, że będzie mini dym i zaproszą inne, dając im minimalny czas na przygotowanie. Zrobił się trochę większy dym i przedłużyli o parę dni. A teraz będzie smród.
Niestety, jest to STAŁA praktyka.
Oprócz lewych przetargów polecam również zapytać szanowną panią Bracik o powody nagłej zmiany rzecznika prasowego w kancelarii — na pewno będzie miała bardzo (nie)ciekawe wytłumaczenie :)
I dopytać o powody odejścia w ciągu kilku miesięcy całego zespołu komunikacji. PAN jest ślepa i głucha na to.