Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
PKP Intercity planuje zatrudnić agencję interaktywną na 18 miesięcy
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Zlikwidować opóźnienia, sprzątnąć syfiaste, śmierdzące pociągi i skrócić kretyńskie, niekończące się remonty, to nie będzie potrzebna żadna agencja interaktywna. W obecnej postaci nie ma an świecie marketingu, który pomoże temu badziewiu. Ktoś może nabierze się raz, ale drugi już na pewno nie.
Mała ciekawostka. True story.
W systemie online PKP aby zobaczyć realnie, czy jest miejsce siedzące na dany pociąg (czy jest tylko stojące), trzeba dojść do ostatniego kroku rezerwacji.
No i: jeśli nie było miejsca - nie kupowałem biletu, sprawdziłem tak 4-5 połączeń. Za kolejnym razem system dał mi bana. Bo żem bot który oszukuje i chce za 100 zł posiedzieć a nie postać 6 godzin.
Dzięki.
lepiej swoja strone poprawcie i aplikacje! platnosc tylko sky cash? nie mozna nawet w tejaplikacji sparwdzic dostepnosci biletow. Wasza strona jest tak kretynska ze zajmuje mi chwile,zeby odnależć jak sie zalogowac do waszego serwisu. Zamiast agencje, poprawcie swoja interaktywność