Reklama2017-12-13
3

PKP Intercity planuje zatrudnić agencję interaktywną na 18 miesięcy

Spółka PKP Intercity zaprosiła agencje interaktywne do składania ofert na świadczenie usług marketingowych w internecie. Umowę z wybraną firmą zamierza zawrzeć na 18 miesięcy, z możliwością przedłużenia na kolejne sześć.

Do zadań wybranej agencji należeć będzie świadczenie usług w zakresie przygotowania: strategii promocji w internecie, kreacji materiałów promocyjnych, reklamowych i informacyjnych oraz DTP dla działań realizowanych przez PKP Intercity w sieci. Agencja ta zajmie się też m.in. mailingiem, tworzeniem stron internetowych, tworzeniem aplikacji mobilnych oraz animacji i filmów reklamowych.

Zwycięska firma będzie pracować dla PKP Intercity przez 18 miesięcy od podpisania umowy. Przewoźnik przewiduje przedłużenie tej umowy o kolejne sześć miesięcy. Budżet, jaki zamierza przeznaczyć na ten cel, wynosi 486 tys. zł netto. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 15 stycznia 2018 roku.

PKP Intercity prowadzi jednocześnie przetarg na obsługę mediową. Wybrany w nim dom mediowy rozpocznie współpracę ze spółką w marcu 2018 roku.

Autor:bg

Więcej informacji:PKP Intercity, przetarg

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas