Telewizja2014-04-08
5

Polsat liderem, coraz słabiej TVP1 i TVP2. „M jak miłość” z rekordem oglądalności

KOMENTARZE (5)

WASZE KOMENTARZE

"Głęboki kryzys na rynku reklamy" w partyjnej TVP się pogłębi.

kryzys partyjny2014-04-07 23:14
00

Czytałeś jakiś inny tekst? Ten jest o spadku oglądalności Tel. Polskiej po Soczi a nie o reklamie :)

rel2014-04-08 00:45
00

No i mamy przyczynę poszerzania grupy komercyjnej w telewizji podobno misyjnej. TVPolitruk w czarnej dziurze. Jednocyfrowe wyniki w drodze. Wiadomości z NRD i INFO z PGR poza grą.

Bęc!2014-04-08 00:56
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas