Telewizja2014-04-08
5

Polsat liderem, coraz słabiej TVP1 i TVP2. „M jak miłość” z rekordem oglądalności

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajął Polsat. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującego Polsatu w okresie od 31 marca do 6 kwietnia 2014 roku zwiększył się o 0,20 pkt. proc. do 13,38 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie spadł o 0,30 pkt. proc. i wyniósł 12,86 proc. Z kolei ostatnią pozycję podium zajęła TVP1. Jej wynik wyniósł 11,76 proc., po spadku w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,22 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,59 proc.; w dół o 0,06 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu pochwalić się mogły takie kanały jak: TVN7 (3,59 proc.; + 0,19 pkt. proc.), Polsat 2 (1,58 proc.; + 0,05 pkt. proc.), TVP Seriale (1,42 proc.; + 0,06 pkt. proc.), Puls 2 (1,36 proc.; + 0,16 pkt. proc.), TV6 (1,01 proc.; + 0,09 pkt. proc.) i Kino Polska (0,86 proc.; + 0,44 pkt. proc.).

Zobacz tabelę

 

TOP 20 stacji 16-49 i 20 najlepiej oglądanych programów na drugiej stronie artykułu.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas