Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Redan miał 5,5 mln zł straty netto w I kw. Kiedy poprawa wyników?
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
To co się wyprawia w tej firmie to temat na doktorat z ekonomii. Brak prawidłowego zarządzania na średnim szczeblu plus negatywne opinie szeregowych pracowników.
Akcje polecą na łeb i na szyję - ponieważ firma sama sobie robi czarny PR.
Prognozy nie są dla was optymistyczne, latem nastąpi całkowite załamanie sprzedaży w kanale tradycyjnym, będzie to spowodowane przede wszystkim sezonem wakacyjnym, sezonem wyprzedaży, pogarszającym się nastrojem zwłaszcza na rynku pracy ( wy już wiecie jak psuć nastrój swoim pracownikom), brakiem klarownej koncepcji rozwoju. Redan będzie musiał - w okolicach lipca wycofać się ze swoich szumnych planów przechodzenia na franczyzę - dlatego, że po prostu brak chętnych - po wcześcniejszych i zresztą nieudanych próbach kilku innych firm ( np. marka Bergson). Plany na 2012 r. nie zostały racjonalnie opracowane - raczej opracował je jakiś fan Harry pottera i czarnej magii z hiper optymistycznym podejściem do rzeczywistości. W tym momencie macie sklepy z towarem sprzed klku lat, brak zaufania pracowników, inwestorów, złe tendencje na rynku; dodając do tego świadome złe zarządzanie zasobami ludzkimi i hiperoptymistyczne plany rozbudowy grupy - przy dalszym omijaniu większych miast w przypadku marki dyskontowej - wróżę niechlubny koniec. Zwłaszcza, że w tym momencie jest juz konkurencja ze strony Chińczyków i Niemców, którzy to mając więcej gotówki i nie ukrywajmy - mający więcej rozsądku - zyskają nad wami przewage konkurencyjną. Szkoda, że nikt nie zastanowił się nad nie do końca przemyslana nazwa Textil Market - która ma niestety konotacje negatywne. Ale w końcu to Wy płacicie tym ludziom, którzy tego typu pomysły mają. Szkoda, że brak jest trzeźwego spojrzenia na rynkowa sytuację i zmieniające sie trendy w "odzieżówce" - ale mniemam, że wolicie się otaczać ludzmi, którzy wam potakują niż realnie oceniają dalekosiężne "fantastyczne" plany rozwoju.
Plany są po to aby były realne do zrealizowania, a nie otrzymywały nagrody za najlepsze opowiadania sf.