Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Reklama outdoorowa w I kwartale: 122 mln zł, 5,5 proc. w górę
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Jaki wzrost??? przez kilka miesięcy wiszą te same plakaty. Outdoor leci w dół. Jak nie wymienią tych rozwalających się tablic na nowe, porządne nośniki to kiepsko z nimi będzie.
Zaśmiecanie miast i poboczy dróg trwa... na niższym czy wyższym poziomie, ale każdy jest zbyt wysoki. Jest taki jazgot reklam zewnętrznych, że mało która trafia do kogokolwiek, widać tylko śmietnik. Tak jak we wszystkim innym wladze miast nie mają koncepcji, urzędy nie egzekwują prawa, a prawo jest idiotyczne, bo pozwalające na samowolkę i bałagan oraz ciągnące się procedury w sprawach ewidentnych.
Trutka popieram.