Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Reklamy piwa: Grupa Żywiec i Kompania Piwowarska z największymi wydatkami, mocniej promowane Lech i Tyskie, słabiej Warka
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Przecież w/w nie produkują piwa, a napój o smaku piwa na bazie wody, spirytusu i aromatów piwa identycznych z naturalnymi.
Och tak pijmy praktycznie identyczne piwa tylko, ze z małych browarów. Ten wasz nachalny spam w komentarzach robi się nudny i denerwujący. Ciekawe ile z nich to płatne wpisy.
Och tak pijmy praktycznie identyczne piwa tylko, ze z małych browarów. Ten wasz nachalny spam w komentarzach robi się nudny i denerwujący. Ciekawe ile z nich to płatne wpisy.