Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Rynek reklamy telewizyjnej w I kwartale 2018 roku wart 6,18 mld zł
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Aż dziwi brak media expert w czołówce czy coś przeoczyłem?
Reklamy to forma psychicznego znęcania się nad abonentem.
Nie dziwi mnie ze polszmat jest liderem reklam. To śmieciowa stacja gdzie puszczają tylko reklamy i bzdurne programy i kevina wmawiając sobie że widzowie tak chcą , a tak na prawdę łacha z tego polszmatu ciągną a oni to łykają. Żałosny polszmat.