Reklama2020-06-04
3

Rynek reklamy telewizyjnej w maju skurczył się o 20 proc., liczba spotów spadła o 29 proc. (raport)

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

"Najwięcej na reklamę w telewizji - 222,53 mln zł - w maju 2020 roku wydała firma Aflofarm. Jej wydatki spadły rok do roku o 354,86 proc." A może wzrosły?

bart2020-06-04 10:41
00

Ale co Aflofarm reklamodawcom?

Prof Miodek2020-06-04 14:23
00

Ale co Aflofarm reklamodawcom?
Największym.

Krysia Bochenek2020-06-04 14:24
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas