Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Sieci marketów, mimo ryzyka wprowadzenia podatku handlowego, nie ograniczają wydatków na reklamę
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Bo zakichani eksperci wydatki reklamowe wrzucają w koszty i dzięki temu nie muszą płacić podatków. Proste? Widocznie dla was zbyt skomplikowane. To proponuję się dowiedzieć ile w/w firmy płacą swoim zagranicznym właścicielom za prawo używania logo.