Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Kilkaset skarg na reklamę gładzi Śnieżka, KER: marketer przedmiotowo traktuje kobiety
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Ostatnio w tv jest pełno reklam farmaceutyków, w których facecie ukazani są jako dziecinni lub idioci. Ale tym nikt się nie zajmuje, przecież to musi być prawda i rzeczywistość, mężczyzn nie można przecież dyskryminować, nie się nie da. Facetów można pokazywać w tv jak się chce.
Nie widzę specjalnie różnicy pomiędzy paniami na zdjęciu a np. autokreacją pani Chodakowskiej, wielbionej i naśladowanej przez miliony kobiet. Na czym polega problem?
"Nie ma merytorycznego związku między kobietami a reklamowanym produktem." i ktoś tu mówi o utrwalaniu stereotypów. Kobiety mogą reklamować proszek do prania albo płyn do mycia podłóg, bo na takie reklamy nie ma skarg. Wiadomo, że reklama opiera się na schematach i stereotypach i śmieszy mnie taka reakcja "setek osób". Kogo to obchodzi. Ale baner oczywiście okropny a grafik płakał. aż się lata 90 przypominają