Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Spada sprzedaż pism młodzieżowych, „Bravo” liderem
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
dobry przykład dla studentów : jak zaduszono brand nie przechodząc do internetu, czyli tam gdzie siedzi klientela bravo. Brawo.
dlaczego w zestawieniu nie ma newsweka? Przecież to też właściwie tylko dzieci i infantylne dziewczynki czytają, które na chwilę odłożyły 50 twarzy Graya.
Nie ma się co dziwić, że sprzedaż tych pism zmalała i będzie malała jeszcze bardziej. Oprócz sztuczności, wyretuszowanych zdjęć i dziwnych, nigdzie nie sprawdzonych tekstów i informacji nic tam nie ma. Z ciekawości zerknęłam na te pisma i nie ma tam żadnych wartych uwagi plakatów ( właściwie to są jakieś plakaty dla dzieci, tło na każdym z nich jest przytłaczająco cukierkowe ), żadnych ciekawych, prawdziwych artykułów o normalnych ludziach, zero pomocy dla nastolatków borykających się z problemami, tylko utwierdzanie ich w przekonaniu że muszą wyglądać idealnie, bo tylko wygląd się liczy. No masakra. Dzieci które to kupują nie dowiedzą się niczego ciekawego z tych gazet, a przecież to właśnie taka wspaniała okazja żeby im coś wartościowego pokazać, między artykułami o gwiazdach.