Prasa2013-07-24
3

Spada sprzedaż pism młodzieżowych, „Bravo” liderem

W kwietniu 2013 roku wszystkie magazyny młodzieżowe zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił miesięcznik „Bravo Girl”. Na pozycji lidera niezmiennie dwutygodnik „Bravo”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2013 roku wyniosła 154 569 egz. W porównaniu do kwietnia 2012 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 11,52 proc.

Drugie miejsce  należało do miesięcznika „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem zmalała o 19,09 proc. do 72 496 egz.

Na ostatniej lokacie podium znalazł się również wydawany przez Wydawnictwo Bauer „Bravo Girl”, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 28,30 proc. do poziomu 57 713 egz.

Zobacz tabelę


W kwietniu 2013 roku w porównaniu do marca 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 6,46 proc.) pochwalić się mógł „Fun Club”. Z kolei najwięcej stracił tutaj „Twist” (Wydawnictwo Bauer) - było to 21,47 proc.

Zobacz tabelę

Autor:mk

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas