Reklama2011-02-03
5

Spot Essentiale Forte à la „Dr House” nie wprowadza w błąd (wideo)

KOMENTARZE (5)

WASZE KOMENTARZE

Kreatywni nie mieli koncepcji, że skopiowali pomysł z czołówki House? Komisja Etyki Reklamy powinna się do niego wybrać, fikcyjny to fikcyjny, ale receptę na okulary wypisze.

milan2011-02-03 00:31
00

Jak zwykle mamy sprzeczność interesów. Zysk biznesu versus podatni na sugestię konsumenci, nie potrafiący zidentyfikować, ocenić stopnia manipulacji jakim są poddawani.
Więc dzięki świtłemu gremium już wiemy, że taka mała manipulacja wykorzystywania cudzych wizerunków, o szerokim zasięgu społecznym, gdy mają charakter wirtual reality, niezaszkodzi nikomu, a zysk przynieść może, więc czemu nie ?
Więć NIE, - liczy się zasięg przywłaszczonego wizerunku, a on tu jest ogromny, budowany popularnością, autorytetm rzetelności działania bochaterów tego serialu. To więc jest kolejna mutacja działania podprogowego, a rada jakaś tam nie umie stanąć jak zwykle na wysokości zadania, wydając przynajmniej złą rekomendację dla takich działań.
Swoją drogą ciekawym, jak włściciel serialu dał by sobie rade w tym samym sądzie z ochrona swoich praw ?

Jam2011-02-03 09:10
00

Marna imitacja, nie mają swoich pomysłów?

jaa2011-02-03 11:50
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas