Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Spadła sprzeda dwutygodników poradnikowych w I półroczu, „Przyjaciółka” najchętniej kupowana
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Jak dla mnie to tego typu pisma, to największe badziewie jakie są w prasie. Stos również porad, często głupich i wyślnych.
Jak oglądałem kiedyś taką gazetę, to tam zupełnie nie ma nic co by mnie zainteresowała. Pismo skierowane jest wyłącznie do kobiet w podeszłym wieku, bo raczej nikogo innego to nie interesuje. Jak ktoś teraz chce porad, to szuka tego co chce i Internecie, a nie przegląda stos nieprzydatnych porad. Sprzedaż takich pism na pewno będzie dalej spadać