Prasa2019-06-25
6

„Glamour” i „Zwierciadło” ze wzrostem sprzedaży w kwietniu

KOMENTARZE (6)

WASZE KOMENTARZE

Brawo Harpers! Jak to się stało, że zmarnowano taki tytuł! Wiadomo, ciąg pomyłek, niewłaściwa naczelna od początku, ale dlaczego nikt nie potrafił przerwać tej złej passy i postawić tęgi tytułu na nogi. Szkoda, bo w tej chwili trzeba by tam wpompować sporo kasy, której jak wiadomo nie ma.

Houk2019-06-24 10:35
00

Druk ma się coraz gorzej, jednak nie spodziewałam się, że tak mocny tytuł jak Pani poszybuje tak bardzo w dół. Choć patrząc na pismo trudno się dziwić.

Ela2019-06-24 11:32
00

Marquard pod przywództwwm nowego prezesa bez pojęcia ale z wizją oderwaną od rzeczywistości skutecznie dobija Cosmo, Joya i Harpersa. Szkoda brandów.

Hanna2019-06-24 11:34
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas