Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Tele Tydzień” i „Przyjaciółka” liderami czytelnictwa
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
jakby nie liczyć, teletydzień utrzyma się jeszcze na rynku co najmniej siedem lat - licząc 4 proc. spadku rocznie...
To są wyniki badania czytelnictwa, a nie wyniki sprzedaży, liczniku. A za 7 lat, to wielu dzisiejszych pism już nie będzie...
Fajna zabawa w to liczenie licznikowe:)
Według jego metodologii, na początek - za 3 lata - z rynku znikną Ti Owo oraz Super TV!