Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Toyota Motor Poland i Renault Polska dużo więcej na reklamy, w dół Volkswagen Group Polska
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Dobrze toyota rozwija branżę marketingową ,bo w końcu od tego zależy duża część sprzedaży samochodów,co daje zyski.
dla mnie toyota nie musi się już reklamować. ma wyrobioną markę. dlatego kupiłam już kolejny egzemplarz, tym razem auris, bo yariska była za mała. a jednak dojazdy i zakupy w warszawie zajmują i czas i miejsce w bagażniku ;) mam używkę z salonu na czerniakowskiej, świetne sprawdzone auto.