Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
TVN Discovery Polska rozpocznie współpracę z Mediacom
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Takie duże firmy to powinny mieć własny dział reklamy bo na pewnym etapie wychodzi to dużo taniej... ale co to obchodzi korporację. Ważne, żeby wykresy i torciki ładnie wyglądały!
Nie wiemy jak to wygląda kosztowo, jaka jest założona strategia i na jakich rynkach. Warto wstrzymać się z tego typu (krzywdzącymi) ocenami.
Jak wiadomo "takie duże firmy" zatrudniają też piekarzy, którzy pieką chleb zjadanych przez własnych pracowników "bo na pewnym etapie to wychodzi dużo taniej"....