Reklama2019-06-24
3

TVN Discovery Polska rozpocznie współpracę z Mediacom

Grupa TVN Discovery Polska wybrała drogą przetargu nowy dom mediowy Mediacom - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Mediacom zajmie się kompleksową obsługą firmy w zakresie reklamy i promocji, w tym strategią i realizacją kampanii reklamowych dla wybranych marek z portfolio TVN Discovery Polska.

W ostatnim czasie obsługą TVN Discovery Polska zajmował się Starcom.

W 2018 roku Discovery osiągnęło wzrost przychodów o 54 proc. do 10,55 mld dolarów oraz 681 mln dolarów zysku netto (wobec 313 mln dolarów straty w 2017 roku). Przejęcie Scripps Networks Interactive mocniej wpłynęło na wyniki koncernu w USA niż na pozostałych rynkach.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Mediacom, TVN Discovery Polska

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas