Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
UOKiK zgodził się na badanie reklam outdoorowych Postar
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
sorki,ale to jest chore, juz nie nawet SF, skorelujcie to jeszcze z zapisem eeg przechodnia i ruchem
gałek ocznych, ile razy spojrzal w lewo a ile w prawo i ile bylo "rozblyskow" w odpowiedzi na flash
na ekranie na skrzyzowaniu i danymi z policji ile bylo kolizji i z jakiego powodu i danymi o natezeniu
ruchu na skrzyzowaniu z kamer monitoringu miejskiego i spozyciem mleka w okolicznym sklepie.
Te pomiary to jedna wielka fikcja ,jedynymi zachwyconymi moga byc male dzieci,mamo,mamo ale
miga, i uposledzeni -ci beda pewnie godzinami stac z wybaluszonymi oczami :), no i ci co nie maja
tivi w domu, o ile sa tacy. Czy to badanie objemie tez takie stare media jak plakaty, neony, ogloszenia
i gabloty ?
powiem szczerze,ze potrafie patrzec na reklame i nic nie widziec,tak sie wycwanilem, ide i niby widze
a nie widze, nie zasmiecam mozgu i te cale wasze badania,to..... chodzi o podkladke pod wyciaganie
kasy i tyle
Dopóki nie zrobią porządku i nie zdemontują tych powykrzywianych/zdezelowanych billbordów, to żadne badania im nie pomogą. Dla mnie outdoor to chłam i reklamowanie się na nim to antyreklama! Szkoda kasy i tyle.