Reklama2013-01-30
3

UOKiK zgodził się na badanie reklam outdoorowych Postar

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

sorki,ale to jest chore, juz nie nawet SF, skorelujcie to jeszcze z zapisem eeg przechodnia i ruchem
gałek ocznych, ile razy spojrzal w lewo a ile w prawo i ile bylo "rozblyskow" w odpowiedzi na flash
na ekranie na skrzyzowaniu i danymi z policji ile bylo kolizji i z jakiego powodu i danymi o natezeniu
ruchu na skrzyzowaniu z kamer monitoringu miejskiego i spozyciem mleka w okolicznym sklepie.
Te pomiary to jedna wielka fikcja ,jedynymi zachwyconymi moga byc male dzieci,mamo,mamo ale
miga, i uposledzeni -ci beda pewnie godzinami stac z wybaluszonymi oczami :), no i ci co nie maja
tivi w domu, o ile sa tacy. Czy to badanie objemie tez takie stare media jak plakaty, neony, ogloszenia
i gabloty ?

olo2013-01-30 21:33
00

powiem szczerze,ze potrafie patrzec na reklame i nic nie widziec,tak sie wycwanilem, ide i niby widze
a nie widze, nie zasmiecam mozgu i te cale wasze badania,to..... chodzi o podkladke pod wyciaganie
kasy i tyle

olo2013-01-30 21:40
00

Dopóki nie zrobią porządku i nie zdemontują tych powykrzywianych/zdezelowanych billbordów, to żadne badania im nie pomogą. Dla mnie outdoor to chłam i reklamowanie się na nim to antyreklama! Szkoda kasy i tyle.

account2013-01-30 23:13
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas