Telewizja2022-06-09
4

Vectra z zarzutem od UOKiK, chodzi o dodatkowo płatną usługę

KOMENTARZE (4)

WASZE KOMENTARZE

Tego typu usługi to prawdziwa plaga i przez lata niewiele się zmieniło. Z reguły zawierając umowę nie można kupić usługi bez pakietu bezpieczeństwa. Usługa musi być (bo tak), z reguły przez pierwszy miesiąc gratis lub np. za 1 grosz i potem musisz sam postarać się, aby to dziadostwo wyłączyć (np. tracąc czas na zawsze zajętej infolinii).

UOKiK powinien zająć się w końcu też kwestią cen podawanych w reklamach/na stronach internetowych (dot. kablówek, operatorów telefonicznych itp), gdzie domyślnie wielkimi literami podawana jest cena po rabatach (w szczególności po rabacie za tzw. zgody marketingowe). Realna właściwa cena okazuje się potem z reguły o 5 czy nawet 10 zł wyższa (i często wyświetla się dopiero na etapie finalizowania zamówienia).

T72022-06-08 10:14
00

Za brak nowych kanałów (kiepską ofertą), starym oprogramowaniem, też powinien UOKiK się tym zająć.

BARTEK 2022-06-08 15:28
00

Ta firmę powinni zamknąć z powodu nagminnych awarii, zaniżania prędkości internetu.

Ja2022-06-12 15:37
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas