Reklama2016-03-03
18

Według domów mediowych rozszerzenie grupy komercyjnej do 16-59 jest słuszne, a badanie Nielsen Audience Measurement rzetelne

KOMENTARZE (18)

WASZE KOMENTARZE

Na 2000 gospodarstw to można badać czy na śniadanie wolą zjeść bułkę czy chleb, a nie oglądalność kilkuset kanałów TV. Ponadto przykładowo - żona ogląda Klan, ja siedzę przed TV z laptopem, a syn czyta przed TV gazetę. Jaka wychodzi oglądalność? Dokładnie 3 osoby!!!

pavv2016-03-03 08:08
00

ważny tekst - gratulacje!!!

marketer2016-03-03 08:35
00

A co jak ktoś z badanych zaśnie przed włączonym telewizorem? Nabija statystyki, a nie ogląda. Ilu takich jest?

widz2016-03-03 08:39
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas