Reklama2011-12-05
2

Własny panel ma pomóc Atmedia w walce o reklamy

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

dlaczego TVP przechodzac na dane AGB nie domagala sie przejecia panelu OBOPu tylko wolala go uwalic? Dlaczego zamiast powstania 3tysiecznego panelu na rynku nic sie nie zmienilo jakosciowo mimo ze AGB dostalo kase z TVP? Dlaczego TVP dopuscila do powstania monopolu AGB? O ile spadla wartosc udzialow TVP w OBOPie po decyzji TVP o zakupie danych AGB? Za ile TVP sprzedala te udzialy? Co na to prokurator i urzad antymonopolowy? Dlaczego najwieksze stacje telewizyjne maja w du*ie jakosc badania telemetrycznego?

proste pytania2011-12-05 09:18
00

Niech Nielsen zwiększy panel to nie będzie trzeba tak rzeźbic. UPC to tylko niewielki fragment rynku, będzie można wnioskować tylko o klientach UPC

Gość 2011-12-05 10:14
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas