Prasa2015-09-11
3

Wszystkie pisma męskie na minusie po I półroczu. „CKM” straciło najwięcej

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

jak na 40 milionowy kraj to jest nakład lokalnej gazetki kolportowanej na wsi. nie wnikam kto to kupuje ale jako reklamodawca nie wydałbym złotówki w takim magazynie

miron 2015-09-11 15:49
00

Bardzo dobrze,niech spada dalej.

Gosc2015-09-12 11:48
00

W męskich ciagle lata 90. A już najgorzej Logo. Jak w calej Agorze. Koniec lat 80.

xoxo2015-09-12 13:29
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas