Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Wyzwanie Smaku Pepsi Max w nowej formule, partnerami InPost i Suntago
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Agencja Ewesa z Gdańska, która organizowała tą zabawę nie podołała wyzwaniu.
Ludzie się zarejestrowali i do dzisiaj czekają na paczki, które obiecali wysłać do końca maja, a wszystkie kody do Suntago już dawno zostały rozdane.
W trakcie trwania akcji kazali też sobie wysyłać smsy z potwierdzeniem brania udziału w konkursie czego w regulaminie akcji nie ma. Smsy oczywiście płatne według stawki operatora, a niby zabawa miała być bezpłatna.
Po pierwszym dniu akcji nie można było już się do niej zarejestrować bo było tylu chętnych. Na stronie akcji widnieje informacja, że pozostało jeszcze ponad 10 tysięcy puszek do odebrania, więc łatwo można policzyć, że paczki dostała 1/3 osób, które się zgłosiło. Skoro przez 3 tygodnie wysłali 5 tysięcy paczek to nie wiem jak sobie wyobrażają wysłanie pozostałych 10 tysięcy w niecały tydzień. No chyba, że po raz kolejny skłamali w mailach jakie do ludzi rozsyłali.
Na maile oczywiście nie odpisują wcale lub w kilkudniowym opóźnieniem kilku szczęśliwcom.