Reklama2021-05-05
1

Wyzwanie Smaku Pepsi Max w nowej formule, partnerami InPost i Suntago

Wyzwanie Smaku Pepsi Max będzie miało w tym roku zmienioną formułę. Konsumenci będą mogli przetestować swoje preferencje smakowe we własnym domu, po odbiorze specjalnej przesyłki w wybranym przez siebie paczkomacie. Partnerami akcji są InPost i park wodny Suntago.

W tym roku, w reakcji na ograniczenia wprowadzone w związku z sytuacją sanitarną oraz w dążeniu do zachowania wysokiego poziomu bezpieczeństwa, organizatorzy akcji Wyzwanie Smaku Pepsi Max postanowili przenieść je bezpośrednio do domów uczestników.

Dla wszystkich uczestników Wyzwania Smaku Pepsi Max przewidziane zostały nagrody, a sama akcja potrwa od 4 maja do 3 czerwca 2021 roku lub wyczerpania zestawów testowych.

Dla pierwszego tysiąca osób są to wejściówki do parku wodnego Suntago na 1 dzień dla 1 osoby, a pozostałe 14 tysięcy osób (łącznie zapewniamy aż 15 tysięcy zestawów) otrzyma kupon na darmowy napój z oferty PepsiCo do odbioru podczas wizyty w Suntago do dnia 31 grudnia 2021 roku.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/reklama-fizz-pepsi-leo-messi-paul-pogba-shanice-van-de-sanden-jadon-sancho-opinie-zarobki ##

- Nasz pomysł polega na tym, aby zapewnić konsumentom pozytywną rozrywkę i możliwość przetestowania własnych  preferencji smakowych w bezpieczny pod względem sanitarnym sposób. Aby wziąć udział w akcji wystarczy zarejestrować się na stronie pepsi.pl/wyzwaniesmakupepsimax i wybrać najbardziej dogodny w okolicy paczkomat InPost, do którego bezpłatnie trafi nasza specjalna przesyłka-niespodzianka - opisuje tegoroczny mechanizm akcji Maria Skurewicz, młodsza kierownik marki Pepsi w PepsiCo. - W przesyłce znajduje się skrzyneczka, której wygląd nawiązuje do fabuły reklamy telewizyjnej Pepsi Max. Celem tego zabiegu jest żartobliwe zachęcenie do spróbowania znajdujących się wewnątrz opakowania dwóch różnych bezcukrowych wersji napojów typu cola i wyboru smaku według własnych preferencji. Puszki są oczywiście jednolite i nieoznakowane, z wyjątkiem unikalnych kodów QR, co zapewni pełną bezstronność procesu - dodaje.

Instrukcja dotycząca przeprowadzenia testu znajdują się w przesyłce. Po dokonaniu wyboru konsumenci będą mogli zeskanować aparatem w telefonie kod QR z opakowania zawierającego preferowany napój, co spowoduje przeniesienie na stronę Wyzwania Smaku Pepsi MAX, gdzie należy potwierdzić swój wybór.

Ostateczne wyniki Wyzwania Smaku Pepsi Max zostaną ogłoszone  w drugiej połowie czerwca 2021 roku.

Tegoroczne wyjątkowe Wyzwanie Smaku Pepsi Max wspiera silna kampania, która obejmuje działania w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube, Instagram), oraz uwzględnia takie kanały jak: search, programmatic, mobile i display. Dodatkowym wsparciem akcji będą oklejane postacią Pinokia z reklamy Pepsi Max paczkomaty InPost. Oprócz tego do udziału w akcji zachęcać będą influencerzy na stałe współpracujący z marką Pepsi.

Niecodzienna aktywacja została opracowana przez agencję Artegence, za jej realizację odpowiada agencja  Ewesa, za zakup mediów odpowiada Media Direction OMD, a wsparcie PR zapewnia Questia Communications. Partnerami akcji są InPost oraz park wodny Suntago.

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas