Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Życie na Gorąco” na szczycie tygodników plotkarskich w 2014 roku
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Wszystko powyższe, łatwo sprawdzić. Mam nowe narzędzie, mediascaner.pl, dzięki któremu można łatwo badać koszt dotarcia do reklamodawcy, ogłaszać swoje oferty oraz porównywać koszty reklam u różnych wydawców. Ale to tylko nieliczne funkcjonalności - przetestuj koniecznie portal mediascaner.pl (są dostępni zarówno na www jak i aplikacjach mobilnych!). Będziecie zaskoczeni, jak proste może być analizowanie mediów oraz Tworzenie Media Planów.