Prasa2015-02-27
1

„Życie na Gorąco” na szczycie tygodników plotkarskich w 2014 roku

W 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Tytuł ten zanotował jednak największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskało „Na Żywo”.

Liderem w tym segmencie pozostaje „Życie na Gorąco” (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) którego średnia sprzedaż ogółem w 2014 roku względem poprzedniego roku zmniejszyła się o 2,35 proc. i wyniosła 589 337 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 2,47 proc. do 324 375 egz.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym okresie uplasował się na poziomie 230 440 egz., po spadku o 0,44 proc.

Z kolei największy wzrost odnotował tygodnik „Na Żywo”, który zajął szóstą pozycję. Jego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się bowiem o 4,44 proc. do 181 250 egz.

Ostatnie miejsce zajął nowy magazyn  „Dobry Tydzień” (również wydawany jest on przez Wydawnictwo Bauer), który wszedł na rynek 27 października 2014 roku. Do końca ub.r. jego średnia sprzedaż ogółem uplasowała się na poziomie 162 783 egz.

„Dobry Tydzień” to tygodnik poświęcony gwiazdom, religii i poradnictwu, kierowany do kobiet ceniących tradycję, wartości rodzinne i religijne. Magazyn kosztuje 1,80 zł. Wydawca wprowadzenie pisma na rynek wspierał akcją promocyjną w telewizji, radiu, internecie i prasie (więcej na ten temat).

Zobacz tabelę


W grudniu 2014 roku liderem również było „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 554 113 egz., po spadku w porównaniu do grudnia 2013 roku o 7,46 proc., największym w rankingu.

Drugie miejsce należało do „Twojego Imperium” (296 590 egz.; w dół o 3,35 proc.), a trzecie - do „Rewii” (210 251 egz.; - 2,81 proc.).

W grudniu ub.r. średnia sprzedaż ogółem „Dobrego Tygodnia” wyniosła 158 937 egz. To mniej niż w listopadzie ub.r., gdy wynik sprzedażowy tego pisma kształtował się na średnim poziomie 171 469 egz. (więcej na ten temat).

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:łb

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas