Gemius wdraża pomiar cross-mediowy w Niemczech
Nielsen dostarczy dane Netfliksowi w trzech krajach, w tym w Polsce
SW Research wprowadza SW Quality
Nielsen wprowadza na polski rynek nowe narzędzie Total Ad Ratings
Kontrola NIK w Krajowym Instytucie Mediów. Wkrótce decyzja o kolejnej
Nielsen poszerza panel mierzący oglądalność wideo do 2 tys. gospodarstw. W tym roku ruszy crossmediowy pomiar treści
Jedno badanie mediów akceptowane przez wszystkich? Pery: Nie wiem czy rynek tego chce
Krajowy Instytut Mediów pogodzi nadawców telewizyjnych? „Chcemy być integratorem pomiarów”
Nielsen z nowym wskaźnikiem oglądalności: udziały stacji tylko w telewizji linearnej
Krajowy Instytut Mediów kończy pilotaż badania założycielskiego
Od stycznia większy panel Nielsena. „Zmiana ważna tylko dla niszowych nadawców”
Krajowy Instytut Mediów tłumaczy opóźnienie w sprawie badania założycielskiego. „Stawiamy na hybrydowy model”
Krajowy Instytut Mediów rusza z nowym przetargiem na badanie założycielskie, poprzedni unieważniono
Kim są "Młodzi Dorośli"?
Nielsen wprowadza pakiet mierzący platformy streamingowe
W Warszawie powstaje Centrum Badań nad Sztuczną Inteligencją
IQS wprowadza platformę do samodzielnych badań online
GfK wprowadza do oferty narzędzie oparte na sztucznej inteligencji
Do 2025 roku elektroniczne zarządzanie dokumentacją w każdym urzędzie publicznym
Nielsen wprowadza metadane Gracenote na polski rynek