Ubyło reklam w prawicowej prasie. „Do Rzeczy” straciło więcej niż „Sieci”
Projekt ustawy wdrażającej Rozporządzenie ws. jednolitego rynku usług cyfrowych przesłany do konsultacji
Wpływy reklamowe „DGP” zmalały o połowę. Mniej zarobiły też „Super Express” i „Gazeta Polska Codziennie”
Korekta trzyma się w papierze, w internecie gorzej
Czy sama dezinformacja radykalizuje odbiorców?
Wirtualnemedia.pl debiutują w pierwszej dziesiątce najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce
11 razy mniej materiałów w mediach o wojnie w Ukrainie. „Po newsach czas na pogłębianie tematów”
„Vogue’ podwoił wpływy reklamowe, spore wzrosty „Zwierciadła” i „Elle” (Top10)
„Gazeta Wyborcza” i „Super Express” ze spadkami reklamowymi. „Gazeta Polska Codziennie” o dwie trzecie w górę
TVN24 w grudniu najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce. Wirtualnemedia.pl w TOP3 w swojej kategorii
Wirtualnemedia.pl w czołówce najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce w 2023 roku. Liderem „Rzeczpospolita”
„Gazeta Polska Codziennie” wyprzedziła reklamowo „Fakt”. Zyskały też „Rzeczpospolita” i „DGP”
„Vogue” podwoił wpływy z reklam. Mocno w górę także „Elle” i „Zwierciadło”
Podsumowanie roku w prasie i prognozy na kolejny rok
To nie koniec dziennika "Sport"? Naczelny: Wszystko jest na dobrej drodze
„Gazeta Polska Codziennie” zarobiła 85 proc. więcej z reklam. „Super Express”, „Fakt” i „Puls Biznesu” ze spadkiem (Top10)
Orlen ma już więcej automatów paczkowych niż Allegro. Latem zniknęło prawie 100 kiosków Ruchu
Sprzedano milion książek Szczepana Twardocha
"Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce, wysoko Wirtualnemedia.pl. Nowa kategoria w rankingu
Coraz więcej umów o dzieło