Reakcja LPP po zarzutach ws Rosji: wizerunkowa "wtopa" roku
Dyrektywa DSM „szansą na wyrównanie zachwianej równowagi rynkowej”
Biedronka i Lidl coraz ostrzej walczą w reklamach. „Gier o tron” będzie więcej
Rząd Donalda Tuska dalej bez rzecznika. „Nietypowe, zastanawiające”
Walka o media publiczne trwa. "Sytuacja ta jest dla Donalda Tuska źródłem chwały"
To był gorący rok w marketingu politycznym. Co nas czeka w 2024? Podsumowania, trendy i prognozy na 2024 rok
Podsumowanie roku 2023 w public relations. Co nas czeka w 2024?
Przed nowym rządem wielkie komunikacyjne wyzwania
Marszałek Sejmu gwiazdą internetu. "Sympatyczny człowiek w świecie tłustych kotów" czy "jaskrawy przykład tabloidyzacji polityki"?
Tyskie na świątecznym stole z Koroniewską i Dowborem. Marka krytykowana za "konflikt produktu i okazji"
Wygraną Igi Świątek w Cancun w Canal+ Sport oglądało 430 tys. widzów. "Wybrała inną drogę reklamową niż Robert Lewandowski"
Jak przezwyciężyć polaryzację?
Jaka była kampania wyborcza? "Sztampa, żerowanie na podstawowych emocjach"
Prawie 80 tys. publikacji o Pandora Gate, czyli kataklizm wizerunkowy na polskim YouTube. "Kurator dla influencerów pilnie poszukiwany"
Najważniejsze trendy w komunikacji i budowaniu dobrych relacji
W Polsce rządzą hasła, ale równie ważny jest przedwyborczy szantaż emocjonalny
Politycy eksperymentują ze sztuczną inteligencją w spotach wyborczych. Czy wyborcy są na to gotowi?
Mateusz Morawiecki ruszył z codziennymi transmisjami na żywo
Wizerunkowy upadek Roberta Karasia. "Straciłem 600 tys. zł"
Jerzy Stuhr zbulwersował opinię publiczną. "Stawia siebie ponad prawem i dolewa oliwy do ognia"