Cannes Lions Festival wprowadza do nagród kategorię humoru
Konsorcjum inwestorów planuje kupić Cannes Lions Festival i WARC od Ascential
Cannes Lions 2023 - zastrzyk inspiracji, powrót wielkich marek, cicho o klimacie
12 Lwów dla polskich agencji w Cannes Lions. "Nauczyliśmy się grać w canneńską grę"
Polska kampania "Where to Settle" pomagająca Ukraińcom obsypana nagrodami w Cannes. "Pomoc innym to w pewnym sensie pomoc także sobie"
Cannes Lions to terapeutyczny event dla branży kreatywnej
Cannes Lions: Tytanowy Lew i Grand Prix dla McCann Poland za akcję dla Mastercard
McCann Poland z siódmym Lwem na Cannes Lions
McCann Polska z sześcioma Lwami za "Where to settle". Nagrodzono też Ogilvy Poland
Ogilvy z Brązowym Lwem za kampanię "Buy my cancer"
VMLY&R Poland z Brązowym Lwem na Cannes Lions za kampanię Durex. Kolejne nominacje
Kolejne nominacje dla polskich agencji w Cannes Lions
McCann Poland pierwszą agencją z Polski z nominacją Cannes Lions Festival
Agnieszka Klimczak i Piotr Osiński w jury Cannes Lions Festival
Burger King na czele 20 najlepszych marek w rankingu kreatywności Cannes Lions 2022
Cannes Lions pod znakiem zmęczenia epidemią, nagrody także dla kampanii "wydmuszek"
WPP wygrywa na Cannes Lions
Były zwycięzca Cannes Lions Festival wykluczony z tegorocznego festiwalu
VMLY&R z drugim Brązowym Lwem na Cannes Lions
Ponad 25 tys. zgłoszeń z 87 krajów na festiwal Cannes Lions 2022