Reklama2023-06-07
1

McCann Poland pierwszą agencją z Polski z nominacją Cannes Lions Festival

Agencja McCann Poland znalazła się na shortliście tegorocznego międzynarodowego festiwalu reklamowego Cannes Lions. Nominację otrzymała za projekt realizowany dla Mastercard.

Ogłoszono pierwsze shortlisty w tegorocznym międzynarodowym festiwalu reklamowym Cannes Lions, który rozpoczyna się 19 czerwca br.

Podano nominacje w kategoriach Good/ Glass: The Lions for Change, Experience/Innovation i Titanium. W dwóch pierwszych nie było nominacji dla żadnego z polskich zgłoszeń.

W kategorii Titanium na shortlistę trafił projekt "Where to Settle" agencji McCann Poland realizowany dla Mastercard.

"Where to Settle" (pol. GdzieZamieszkac.com) to platforma, którego pomysłodawcą i twórcą jest Mastercard. Dostępna jest bez rejestracji w trzech językach: polskim, ukraińskim i angielskim. To serwis, w którym obywatele Ukrainy w łatwy i przystępny sposób znajdą odpowiadające ich potrzebom miejsce do życia, sprawdzą oferty mieszkań i zatrudnienia.  Narzędzie w prosty i szybki sposób dostarcza informacji na temat uśrednionych kosztów życia oraz przybliżonej wysokości wynagrodzenia, jakich można się spodziewać w różnych miejscach kraju.

Firma Mastercard zaprojektowała to narzędzie we współpracy z McCann Poland. Agencja odpowiadała za opracowanie strategii, kreację i realizację kampanii, w tym za komunikację display, a także za działania w social mediach. W projekt włączyła się Grupa Morizon-Gratka.pl, która dostarcza dostępne na platformie oferty pracy i najmu mieszkań. 

Tegoroczny festiwal reklamowy Cannes Lions odbędzie się w dniach 19-23 czerwca br. Zostaną na nim przyznane nagrody w 32 kategoriach. Większość shortlist będzie ogłaszana tuż przed i w trakcie festiwalu.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas