Wyższy level komunikacji w gamingu. Case study marki Grześki
Twórcy kampanii "Mata przejmuje Maka": artysta przejął u nas markę bardziej niż w USA Travis Scott
Spojrzenie ponad granicami w kampanii Amnesty International nt. uchodźców (case study)
Sukces programmatic rich media w kampanii “Młodzi Bogowie” Prudential
Jak Napoleon powiedział „bonjour” w reklamach Carrefour (case study)
Jak Allegro promowało „Legendy polskie” wśród internautów (case study)
Pies Gratka szuka w kampanii serwisu Gratka.pl (case study)
Sukces programmatic rich media w kampanii “młodzi bogowie” Prudential
Marki farmaceutyczne słabo obecne na Facebooku. Jak powinny się tam komunikować? (analiza)
Jak kakao DecoMorreno stało się w internecie najpopularniejszą książką tygodnia
ASZdziennik.pl z tagiem #Polska2205 wypromował w social media grę „Anno 2205”
Jak Wirtualna Polska reklamowała, że „#dziejesiewPolsce” (wideo case study)
Piłkarze reprezentacji i Robert Kubica reklamowo na stacji Lotos (wideo making of)
Guma, sznurówki, lina, ośmiornica i pocałunek w reklamach Heyah (wideo making of)
Always, Honda, Beats, Samsung, IKEA, Audi - wszystkie „złote” spoty z Cannes Lions (wideo)
„Move Update” od DDB & Tribal w grach McDonald’s dla rozruszania młodych (wideo case study)
„Łódzkie ma pomysł!” - case study kampanii (wideo)
10 lat Małego Głoda w reklamach Danio (case study)
Jak Frugo kulturyzowało użytkowników Wykopu (wideo case study)
Najlepsze polskie kampanie roku - kto wygra KTR? (wideo)