Labcon wprowadza kompleksową ofertę Advocacy
Marta Macke: konkurs CMO Awards jest okazją do integracji marketingowców różnych firm
Polsat Media rozpoczyna sprzedaż spotów wyborczych. Najdroższy kosztuje 43,3 tys. zł
Były dziennikarz i żołnierz zawodowy stworzyli agencję "z survivalowym zacięciem"
Krosno Glass rusza z tegorocznymi aktywnościami reklamowymi
Caroline Derpienski pozwała Danone. Chce 50 mln zł odszkodowania
Patologie w przetargach? Adrian Kawecki: kiedyś trzeba powiedzieć dość
Zuza Duchniewska-Sobczak i Dawid Szczepaniak w jury Clio Awards 2024
Managerowie z dyplomami MBA na Collegium Humanum. Wśród nich dyrektorzy komunikacji i marketingu
Kolejna grupa robocza w Polskiej Organizacji Reklamodawców
Marcin Dec z Sigmy Bis z dyplomem MBA Collegium Humanum
Agencja Stor9 Roberta Lewandowskiego miała dostać 250 tys. zł za promocję CPK
Dagmara Witek-Kuśmider w Creative LIAisons Global Coaching Academy 2024
Answear.LAB chce wpisania słowa "siostrzeństwo" do słowników
W marcu rozprawa celebrytów reklamujących alkohol. Oskarżona m.in. aktorka Joanna Opozda
Rusza sprzedaż reklam przy Euro 2024 w TVP. Ponad 460 tys. zł za spot
Agencja Freundschaft zmieni siedzibę
Kampanie Fundacji Avalon, PGE, Biedronki i Żabki nagrodzone przez Biuro Reklamy TVP
Agencja GPD uruchamia submarkę GPD Health, wchodzi na rynek marketingu zdrowia
Trzy nowe grupy rozpoczęły prace w ramach Polskiej Organizacji Reklamodawców