Jan Błachowicz z Dorotą Jurkowską promują napoje Gym Water
Sąd przyznał rację UOKiK: Biedronka ma zapłacić 115 mln zł kary za mylące oznaczanie cen
Żabka sprzedaje ulubione wafle Familijne Jakuba Żulczyka
3,2 tys. sklepów Biedronka. Wpływy 11 proc. w górę, 11,4 mln kart Moja Biedronka
Grupa Żywiec przy spadku sprzedaży zwiększyła zysk i nakłady marketingowe, prezes mówi o "drastycznym wzroście kosztów"
Level2 Ventures zainwestował w platformę Salesbook
Świąteczny pociąg Tyskiego rusza w trasę 4 grudnia
Oranżada Hellena promuje się w sklepach
Carlsberg na 761. Jarmarku Św. Dominika w Gdańsku
ABC4brands z nową kampanią świąteczną dla Hebe
UOKiK: 1,6 mln zł kary za fikcyjne promocje na pokazach handlowych
IKEA prezentuje katalog na 2021 rok. "Poradnik lepszego życia w domu"
Zakłady Mięsne „Silesia” rozdadzą turystom nad Bałtykiem 50 tysięcy kabanosów
UOKiK: 3,5 mln zł kary dla Comfort Med+ za wprowadzanie w błąd przy pokazach handlowych
Zmienione gazetki reklamowe Lidla pokryte żelem antybakteryjnym
IKEA wraca do wysyłki papierowych katalogów
Właściciel Media Expert z ponad 6,7 mld zł wpływów i 275 mln zł zysku. 100 mln zł przychodów spółki marketingowej
Lidl Polska po dwóch latach rezygnuje z oferty Lidl Podróże
Sąd ponownie oceni karę UOKiK-u dla Getin Noble Bank za ulotki polisolokat
Mentos Pure Fresh z akcją samplingową w Costa Coffee