Nowa grupa młodych influencerów podbija sieć. Powtórzy sukces Ekipy?
Żabka pozwoli dać smartfonom drugie życie
Stokrotka w akcji lojalnościowej wydaje klientom luksusową porcelanę
Debiutują lody Hortex Mystery Ice
Ciastka Hit w wakacyjnej wersji limitowanej
Powstaje firma 45AI. Twórcami Wojciech Borowski i Krzysztof Kawa
Brytyjska agencja One Day startuje w Polsce
MediaSpurs wchodzi na polski rynek, nawiązuje współpracę z FOMO
Radosław Grzybowski szefem nowego studia brandingowego Bluerank
Ekipa chce mieć własne studia i magazyn. 6 mln zł za działkę
Coca-Cola HBC wprowadza nową markę napojów Three Cents
IMM łączy się z PSMM Monitoring & More
Agencja eventowa Holo przekształca się w Holo Group
Agencja Tigers awansuje pracowników. Planuje akwizycje i zagraniczną ekspansję
Havas Media Network uruchamia nową agencję Customer Science Analytics. Szefową Anna Kuropatwa
Adlook wchodzi do Polski. Bartosz Nowak na czele polskiego oddziału
Koral chce opatentować znak towarowy lodów Goats
Łukasz Janowski i Piotr Nogal założyli agencję reklamową Esperienza Creative Technology
Artur Jabłoński i Agata Banaszkiewicz otwierają agencję doradczą Suasio
Uber uruchamia specjalną usługę dla kobiet. Ambasadorką Julia Wieniawa