Ubyło reklam w prawicowej prasie. „Do Rzeczy” straciło więcej niż „Sieci”
„Polityka” spodziewa się powrotu reklam spółek państwowych. „Bez politycznego bana”
Koniec reklam "cudownych" specyfików w magazynach Bauera
Reklamy wątpliwych leków pod lupą UOKiK. Urząd chce wyjaśnień od wydawców
„Vogue” wyprzedził reklamowo „Twój Styl” (Top10)
Nutella prezentuje swój Kalendarz Adwentowy. Promują Pakosińska, Blowek, Wachowicz
Marsz Niepodległości pokazał tegoroczny plakat. Uderza w Rafała Trzaskowskiego
„Gazeta Wyborcza” zarobiła jedną trzecią więcej z reklam, „Fakt” i „Super Express” z dużymi spadkami (Top10)
Duże spadki reklamowe magazynów, tylko „Vogue” i „Forbes” ze wzrostami (Top10)
Tyskie namawia Irlandczyków do kibicowania Polakom na Euro 2020
Dzienniki 25 proc. mniej z reklam. Wpływy „Faktu” i „Dziennika Gazety Prawnej” spadły o połowę, mocno w górę „Parkiet”
32 proc. mniej na reklamy w magazynach. „Urodę życia” i „Życie na gorąco” najbardziej w dół, w górę tylko „Forbes” (Top 10)
Dzienniki 26 proc. mniej z reklam. „Fakt” najbardziej w dół, „Rzeczpospolita” i „Parkiet” ze wzrostami (Top 10)
Prywatne media przeciw podatkowi od reklam. „To haracz, epidemia pretekstem do wprowadzenia”
Magazyny 27 proc. mniej z reklam, „Viva” i „Party” o połowę w dół (TOP10)
Wpływy „Gazety Wyborczej” z reklam cennikowo 37 proc. w dół, „Fakt” i „Dziennik Gazeta Prawna" ze wzrostami (Top10)
Nowe obostrzenia rządowe groźne dla rynku reklamowego. "Wiosna to była przygrywka"
Agora: branża reklamowa czeka na rozwój sytuacji w związku z koronawirusem
Keter Poland wypromuje meble z recyklingu
„The Guardian” rezygnuje z zamieszczania reklam firm paliwowych. Chce walczyć ze zmianami klimatu