Prasa2021-06-15
7

Duże spadki reklamowe magazynów, tylko „Vogue” i „Forbes” ze wzrostami (Top10)

Wpływy reklamowe magazynów po czterech miesiącach 2021 roku zmalały rok do roku o ponad 24 proc. Spadki przychodów notuje większość tytułów z czołówki. Więcej na reklamach zarobiły jedynie „Vogue” i „Forbes” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

W okresie styczeń-kwiecień br. marketerzy wydali na reklamę w magazynach 971,2 mln zł, czyli 24,2 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2020 roku - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl (na podstawie danych cennikowych netto Kantar Media, bez rabatów).

Liderem „Twój Styl”

Najwięcej na reklamach zarobił „Twój Styl”, który utrzymał pozycję lidera mimo zmniejszenia wpływów o 26,8 proc., do 76,2 mln zł.

Drugi na podium „Tele Tydzień” zarobił 6,6 proc. mniej - 57,5 mln zł, a trzecia w zestawieniu „Viva” zredukowała przychody z reklam w skali roku o 29,5 proc., do 41 mln zł.

Wśród pozostałych tytułów z Top10 pod względem reklamowym tylko dwa czasopisma zarobiły na reklamie więcej niż rok wcześniej. Były to: „Vogue" z wzrostem o 7 proc. (do 35,1 mln zł) i „Forbes” z wzrostem o 17,8 proc. (do 30,2 mln zł).

Przychody reklamowe „Przyjaciółki” wyniosły 31,9 mln zł (mniej o 17,8 proc.), „Party” - 31,4 mln zł (mniej o 7,8 proc.), „Życia na gorąco” - 31,4 mln zł (mniej o 8,3 proc.), „Pani” - 24,7 mln zł (mniej o 34,4 proc.), „Poradnika Domowego” - 20,8 mln zł (mniej o 25,6 proc.).

Autor:bg

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas